ALAPKÉPZÉS I. - II.

ALAPKÉPZÉS I. - II.

ELÉRHETŐ JEGYEK

Online jegyek - HUF

Online jegyek - HUF

Normál jegy

7.000 Ft+ÁFA (8.890 Ft)

Normál jegy

7.000 Ft+ÁFA (8.890 Ft)

REGISZTRÁCIÓ FOLYAMATA

0. Készítsd elő a szükséges adatokat

A regisztrációnál szükséged lesz MINDENKI alábbi adataira, akiknek a jegye(ke)t rendeled:

- Résztvevő neve,

- Részvevő email címe,

- Részvevő partner-e vagy meghívott?

      a, ha partner, akkor a ZinZinos ID számára,

      b, ha még nem partner, akkor a meghívójának nevére.

1. Töltsd ki az adatokat

Az űrlap kitöltése egyszerű, gyorsan végig tudsz menni rajta.
Kérünk, hogy arra figyelj, hogy helyesen és pontosan add meg az adataidat.

Kitöltési segédlet:

1. Válaszd ki mennyi belépőjegyet szeretnél

Egy rendeléssel maximum 6 db, különböző névre szóló jegyet tudsz rendelni. Automatikusan számolódik a fizetendő végösszeg.

2. Válassz fizetési módot

Fizetni utalással vagy bankkártyával tudsz. Válaszd a számodra megfelelőbbet.

3. Megrendelő adatai

Megrendelő az a személy, aki a rendelést leadja. Neki megy a visszajelzés, a rendeléssel kapcsolatos kommunikáció

4. Telefonszám

Ha nincs Nincs magyar mobiltelefonszámod, akkor a jelölőre kattintva megnyíló mezőben bármilyen, akár nemzetközi telefonszámot meg tudsz adni.

5. Ezzel a megrendeléssel a megrendelő is részt vesz a rendezvényen?*

Amennyiben a megrendelést leadó személy ezzel a rendeléssel másoknak rendel jegyet - magának nem, akkor add meg a résztvevő nevét és email címét.

6. Cím adatok

Értelem szerint add meg a cím adatokat. A számla erre a címre fog szólni!

7. Céges számlát kérsz?

Jelöld be négyzetet, majd:

Add meg a Cég nevét a Számlázási névként.
Add meg a cég adószámát. Ha EU-s országot választottál, automatikusan EU-s adószámot tudsz megadni.

8. Hozzájárulások

Jogszabálynak megfelelően a rendelés véglegesítéséhez el kell fogadni - a linkekre kattintva elérhető - Adatvédelmi Tájékoztatót és az Általános Szerződési Feltételeket.

2. Nyomd meg a „Megrendelem”gombot

A MEGRENDELEM gombra kattintás után megjelenik egy adatrögzítő oldal.

3. Töltsd ki az adatokat

Az űrlap kitöltése egyszerű, gyorsan végig tudsz menni rajta.
Kérünk, hogy arra figyelj, hogy helyesen és pontosan add meg az adataidat.

Kitöltési segédlet folytatása:

9. Director neve

Válaszd ki a legördülő mezőből a Director fokozatú vezetőd nevét

10. Résztvevő regisztrált partner?

Ha nem, akkor add meg a meghívó nevét. Ha igen, akkor add meg a ZinZinos ID számot.

11. Ha az 1. Résztvevő még nem regisztrált partner:

Nem regisztrált partner a Hírlevél listára is feliratkozhat. (Ez nem kötelező)

3.B. Ha több jegyet is vettél

Automatikusan a résztvevők számára megjelennek az adatrögzítő mezők.
Kérjük, értelem szerint töltsd ki a 10. pontnak megfelelően.

4. Nyomd meg az „Adatok ellenőrzése és rögzítése” gombot

5. Kész is vagy, rendelésedet rögzítettük!

Ha az utalást választottad, díjbekérőt küldünk az e-mail címedre az utaláshoz szükséges adatokkal.

Ha a bankkártyás fizetést választottad, a számlát küldjük az e-mail címedre..

Rendelésedről elektronikus (PDF számla, nem e-számla!) számlát állítunk ki!

A számlát automatikusan az általad megadott számlázási információk alapján generálja rendszerünk, ezért ügyelj rá, hogy helyesen és pontosan add meg az adataidat!

Az elektronikus számlát ugyanúgy el tudod számolni a cégedben, mint bármilyen papíralapú számlát.

REGISZTRÁCIÓ

GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan tudom a képzést kiválasztani

Minden képzési szintnél (Alapképzés 1, 2, 3) azonosak a jegyárak. Az, hogy melyik rendezvényen való részvételre vagy jogosult az adott havi teljesítményed alapján dől el. Ezért a végeleges jegyedet a rendezvény előtti napon kapod meg a rendeléskor megadott e-mail címedre.

Hogyan kapom meg a jegyemet?

Azoknál a rendezvényeknél, ahol nincs teljesítési feltételhez kötve a részvétel, a jegy kifizetése után kiküldjük a megadott e-mail címre a jegyet. Azoknál a rendezvényeknél, ahol ellenőrizni kell a jogosultságot, a jogosultság ellenőrzése után - a rendezvény előtti napon - küldjük ki a jegyet. (Pl. az Alapképzés II-nél azok kapnak oda szóló jegyet, akik az előírt feltételeket teljesítik, a feltételek ellenőrzése csak az előző hónap zárása után lehetséges.)

Hogyan tudok helyszíni részvételről-online részvételre váltani?

Abban a vis maior esetben amikor a képzés előtt betegség ill. egyéb okból nem tudsz megjelenni Kiegészítő jegy megvásárlásával a kifizetett helyszíni jegyed online részvételre tudod váltani.
Ennek menete: A kifizetett helyszíni rendelésed visszaigazoló email-jében található a Megrendelés azonosítód (pl. HUF-358-3) használatával az alábbi megrendelő űrlappal - kizárólag bankkártyás fizetéssel - tudod végrehajtani. A jegy kifizetése után az online hozzáférést a normál protokoll szerint emailben megkapod. A lehetőségre a rendezvény napján 2023-05-06 09:00 óráig lehetséges.Megrendelő űrlaphoz LINK

Hogyan tudom kifizetni a jegyet?

A megrendelés ellenértékét banki utalással és bankkártyás fizetéssel is tudod rendezni.

KAPCSOLAT:

Deli Ildikó

TELEFON:

+36 70 391 3776

Hétfő-Péntek (csak munkanapokon) 09:00-17:00 óráig

+36 70 391 3776

Hétfő-Péntek (csak munkanapokon)

09:00-17:00 óráig

LEVELEZÉSI CÍM:

Persentio Centrum Kft.

2000 Szentendre, Tegez u. 29-31.

© 2022 Persentio Centrum Kft., Minden jog fenntartva!

SOCIAL MÉDIA:

EMAIL:

PÉNZÜGYI SZOLGÁLTATÓ:

© 2022 Persentio Centrum Kft., Minden jog fenntartva!